Wednesday, August 24, 2011

Photoshoot!

Sebut je photoshoot...mesti terlintas kat kepala model-model cun yang tinggi lampai, badan ramping kerengga (walau kebanyakannya kering melidi) dengan wajah cantik tersolek indah. Tapi, kat sini aku nak tunjukkan bakat-bakat yang terdiri daripada kenalan aku sendiri. Berbakat sebagai jurusolek dan jurugambar. Modelnya? Tengok sendirilah!















Inilah jurusolek yang bertanggungjawab menconteng muka model. Kak Shy Akhma~


Hasilnya! Model: Nadia~

Itu sebahagian daripada gambar-gambar yang aku ambil. Jurugambar amatur aje pun...guna hp HTC Incredible S milik Cik Nadia. Tapi, nak tahu siapa jurugambar sebenarnya? Mari kita tengok.


Yang kanan tu nama dia Kery. Kawan sekolah aku. Jom tengok hasil 'tangkapan' Encik Kery kita ni.








Inilah sebahagian daripada artwork from the guy named Kery. To me, all are awesome! Pada yang berminat nak menggunakan khidmat jurusolek dan jurugambar ni, bolehlah risik-risik pada tuan punya blog ya!

#notakaki: Aku menyesal pakai korset masa photoshoot ni. Langsung tak selesa! Tulang korset tu bengkok! Mongok metul~ (=,=)'

No comments:

Post a Comment