Friday, August 12, 2011

Salam Ramadhan!

Sudah pun menjejak hari ke-12 Ramadhan...baru sekarang aku update blog. Manyak malas aa sikalang! Feeling tak adooo...nak buek camano? Hehee...

Syukur alhamdulillah...bulan ni banyak perkara baik yang berlaku. Pertama sekali...diri aku sendiri. Apa yang kurang, apa yang terlepas pandang, apa yang terabai sebelum ni semuanya aku buat dengan baik malah cuba dilaksanakan sesempurna yang mungkin. Ringan je jiwa nak semua benda tanpa paksaan. Tenang je hati, perasaan amarah pun hampir kepada tak ada. Macam tu juga dengan keadaan dan orang-orang di sekeliling. Terutama sekali ahli keluarga aku. Apa yang jauh, Allah dekat-dekatkan. Bersahur sama, berbuka bersama. Tiada tekanan! Semuanya baik-baik belaka. Oh...rindunya aku pada kedamaian di bulan mulia ni. ^^,

Inilah nikmat yang aku dambakan...moga berpanjangan la hendaknya. Dalam mencari keredhaan Ilahi...aku turut memanjatkan doa, moga dilimpahi rezeki yang lebih baik selepas ini...moga diberkati juga segala usaha dan dipermudahkan cara dalam apa jua perkara yang diceburi. Aminnn...



No comments:

Post a Comment